loading...
اندروید آبانی
mahdi-abani بازدید : 4108 سه شنبه 14 مهر 1394 نظرات (2)

فروش ماسک آنونیموس 

خیلی از افراد هستند که به دنبال این ماسک هستند .

ولی نمیدونند از کجا باید تهیه کنند .

ما اینکارو برای اونا راحت کردیم . و خیلی راحت میتونند این ماسک رو تهیه کنند .

mahdi-abani بازدید : 328 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)


Snooker Stars v2.05 یک بازی بیلیارد واقعی در سبک بازیهای ورزشی برای طرفداران اسنوکر است که توسط استودیوی بازیسازی Giraffe Games Limited در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. با نصب این بازی یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های اسنوکر در موبایل را تجربه کنید! بازی Snooker Stars به اندازه‌ای ساده است که هرکسی می‌تواند آن را بازی کند، اما به اندازه کافی هم پیچیده است تا برای تسلط بر آن به سال‌ها زمان نیاز دارید!

mahdi-abani بازدید : 383 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)

Special Forces Group 2 v2.2 یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی ForgeGames می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما فرمانده نیروهای ویژه هستید که ماموریت های مختلفی را برای نابودی تروریست ها برعهده می گیرید و برای این کار از سلاح های مختلفی استفاده می کنید. این بازی بصورت تیراندازی سه بعدی اول شخص می باشد که در هر تیم 5 شخصیت وجود دارد و

mahdi-abani بازدید : 295 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

اگر از علاقه مندان به بازی سبک فرار محبوب Subway Surfers 1.65.0 هستید ورژن پیش رو را که در ادامه سفر های دور جهانی اش اکنون به نیویورک رسیده است را از دست ندهید ! داستان بازی در رابطه با گروهی از کاراکترهای بازیگوشی است که در خطوط راه آهن در حال فرار از دست پلیسی هستند که قصد دستگیری آنها را دارد و شما می بایست و ...

mahdi-abani بازدید : 414 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

MORTAL KOMBAT X 1.11.1 دهمین نسخه از فرنچایز مورتال کامبت در سبک اکشن و Fighting بوده و در سال ۲۰۱۵ توسط استودیو بازی سازی Warner Bros. International Enterprises برای PC عرضه شده بود که پس از مدت ها انتظار طرفداران اکنون شاهد عرضه شدن نسخه اندرویدی آن در مارکت گوگل هستیم . این مجموعه باری دیگر بازگشته تا در دل هواداران جای بگیرید و با کیفیتی بالاتر و به اصطلاح Next Generation، مبارزات پرهیجان و چالش انگیزی را برای دوستداران این مجموعه به ارمغان بیاورد.

mahdi-abani بازدید : 238 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)


CSI: Hidden Crimes 2.50.4 یک بازی پازلی که از کمپانی شناخته شده Ubisoft Entertainment می باشد در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است که براساس سریالی تلویزیونی به نام CSI: Crime Scene Investigation ساخته شده است و در سال 2012 پنج بار به عنوان پربیننده ترین سریال تلویزیونی نامیده شده است.

mahdi-abani بازدید : 343 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

Pokemon Go – پوکمون گو بازی جدید و پرمخاطب با بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی Niantic, Inc برای دستگاه های اندرویدی است که به درخواست کاربران قصد معرفی نسخه جدید ان را داریم! جذابیت این بازی این است که شما را با دنیای فیزیکی و واقعیت درگیر می کند ؛ برای اینکه در بازی پیشرفت کنید و به مراحل بالاتری برسید لازم است خانه را ترک کنید و به کوچه و خیابان بروید! در این بازی دوربین گوشی هوشمندتان را روشن می کنید و در صفحه نمایش گوشی ترکیبی از دنیای واقعی و موجودات پوکمون را می بینید! وظیفه اصلی شما در این بازی گرفتن هرچه بیشتر موجودات پوکمون است.

mahdi-abani بازدید : 477 دوشنبه 24 خرداد 1395 نظرات (0)


LWP – LAN Multiplayer FPS 4.1f1 یک بازی اکشن و اول شخص در سبک بازیهای تبراندازی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که می توانند در هر جا و مکانی همراه با دوستان خود در شبکه محلی به نبرد و تیراندازی بپردازند. اگر شما هم گیمرهای دهه گذشته بوده باشید ، به احتمال بسیار با بازی کانتر استریک آشنایی دارید. LWP – LAN Multiplayer FPS حال و هوای کانتر استریک را در دستگاه های اندرویدی برای شما تداعی می کند ، همانند کانتراستریک ، شما می توانید در هر زمانی با دوستان خود در یک شبکه محلی متصل شده و به صورت چند نفره در قالب تیم های جنگی به نبرد با همدیگر بپردازید.

mahdi-abani بازدید : 277 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)


Stickman Battlefields 1.8.1 استیکمن بتلفیلدز یا نبرد آدمک ها یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی Djinnworks GmbH است که به تازگی در مارکت اندروید منتشر شده است. بازی در مناطق مختلف مانند کوهستان ها و ساحل ها بصورت تک نفره یا گروهی مولتی پلیر انجام می پذیرد و وظیفه شما این است با سلاح هایی مانند M16, M32, Shotgun و مهماتی مثل نارنجک، آر پی جی در دست دارید باید دشمنان خود را نابود کنید.

mahdi-abani بازدید : 972 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)

در بازی IGA شما در نقش یک نیروی اعزامی باید در برابر عوامل انتشار ویروسی که باعث اختلال و غیرفعال شدن بخش هایی از مغز که منجر به جنون و مرگ ناقص بدن انسان ها می شود، مبارزه کنید.

بخش اول این بازی تحت عنوان IGA 1 بدلیل سنگین بودن پروژه با توجه به تحریم دسترسی ایرانیان به محصولات موتور بازی سازی یونیتی و محدودیت های اجرای بازی بر روی موبایل جهت بهینه سازی و ارائه بهترین تجربه کاربری در دست ساخت و آماده سازی است و در آینده منتشر خواهد شد.

mahdi-abani بازدید : 233 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

Stickman Soccer 2016 1.3.3 یک بازی ورزشی از استودیوی بازیسازی Djinnworks GmbH می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است و با دارا بودن گیم پلی جدید و بسیار خاص، فضای شگفت آور و انیمیشن های جالب، کنترل هایی ساده و حرکاتی جالب و گاها خنده دار می تواند تجربه ی بهترین بازی فوتبال آدمک ها را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند. تیم فوتبال مورد علاقه خود را از بین بیش از 100 تیم مختلف که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند انتخاب کنید و آنها را رهبری کنید تا به هدفشان برسند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بازیکنان خود را بصورت دستی کنترل کنید یا بصورت خودکار؟

mahdi-abani بازدید : 467 چهارشنبه 12 خرداد 1395 نظرات (0)


Escape Titanic 1.3.5 یک بازی پازلی از استودیوی بازیسازی App Holdings می باشد که در مارکت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. آیا می توانید قبل از اینکه دیر شود از کشتی تایتانیک فرار کنید؟ به بیش از ۳ میلیون طرفدار بپیوندید و خودتان را نجات دهید. شما باید با ضربه زدن، کشیدن و لمس کردن صفحه گوشیتان از اتاق های پازلی هوشمندانه که شما را به چالش می کشد عبور کنید و سعی کنید از بدنام ترین کشتی اقیانوس پیما فرار کنید. با حل 50 پازل مبتکرانه که هیچکدام از آنها شبیه همدیگر نیستند و پیدا کردن اشیای پنهان که به شما در فرارتان کمک می کند.

mahdi-abani بازدید : 265 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (0)


Bio Inc. - Biomedical Plague 2.610 یک بازی متفاوت در سبک بازیهای استراتژیک برای سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی بازیسازی DryGin Studios ارایه شده است. در این بازی به نوعی بیولوژیک، شما باید سعی کنید خطرناکترین و مهلک ترین بیماری را در لابراتوار خود ایجاد کرده و آن را در بین افراد شایع کنید؛ هر چه این بیماری کشنده تر بوده و سریعتر پخش شود امتیاز بیشتری نصیب شما مییشود و...

mahdi-abani بازدید : 720 یکشنبه 22 شهریور 1394 نظرات (0)

اگر ادعای رانندگی خوب را دارید ما بازی Dr. Driving 1.45 را به شما پیشنهاد میکنیم . در این بازی شما باید به عنوان یک راننده ماهر در سطح شهر به رانندگی بپردازید . به تدریج پس از گذراندن مراحل متعدد، مهارت رانندگی را به صورت کامل خواهید آموخت . در طول بازی میتوانید پول بدست بیاورید. که با آن ماشین های قدرتمندتری خریداری کنید. 

mahdi-abani بازدید : 183 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی یک بازی شبیه ساز برای گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط دهنده ای کانادایی بنام Marc Bechamp منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی با یک داستان تخیلی روبرو هستیم؛ جایی که بشر قصد دارد ماه را به عنوان اقامتگاه خود انتخاب کرده و در آنجا زندگی کند. شما باید پایگاه خود در ماه را گسترش داده و آن را از یک مکان ساده تبدیل به یک شهر بزرگ بکنید.

mahdi-abani بازدید : 647 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

این بازی نسخه دوم از بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ی معدنچی گنج از استودیوی بازیسازی Roofdog Games برای دستگاه های اندرویدی است . همانطور که از نام بازی مشخص است شما در بازی Pocket Mine 2 باید در معدن های زیرزمینی به حفاری بپردازید و الماس ها و طلاها و جواهرات را پیدا کنید و کارت های مخفی گنجانده شده در مراحل را جمع آوری کنید. باید حواستان باشد که در حین حفاری معدن شما با نارنجک ها و مواد منفجره روبرو می شوید. در بیش از ده ها مرحله شرکت کنید و کارکترهای بازی را سفارشی سازی کنید و آیتم های مخفی را آزاد نمایید.

mahdi-abani بازدید : 383 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

بازی LINE Bubble! از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های جهان برای گوشی هایی با سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما باید به خرگوش کمک کنید تا گوی های همرنگ را از بین برده و به مراحل بعدی راه یابد. اگر گوی ها را هر چه سریعتر محو نکنید، به پایین خواهند آمد و بر سر خرگوش می ریزند .

mahdi-abani بازدید : 1040 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

توجه توجه: برای لذت بردن کامل از بازی حریم و تجربه حس واقعی ترس، حتما از هندزفری یا هدفون استفاده نمایید!!
خب میرسیم به اپیزود دوم:
اول از همه باید بگم که اگه در بخشی از بازی به مشکل خوردید و هرکاری کردید مرحله رد نمیشد و دیگه هیچ راهی به ذهنتون نمیومد، نگران نباشید شما میتونید از راهنمای مراحل بازی در وبلاگ بازی حریم به آدرس http://harim.mihanblog.com/ استفاده نمایید. (البته به شخصه توصیه میکنم با اتکا به ذهن خودتون بازی رو به اتمام برسونید!)

mahdi-abani بازدید : 1112 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

توجه : این بازی مناسب کودکان نیست
در مبارزه با تبهکاران و گروگان گیرها، تنها سلاح شما کارد است...!
در این بازی سرعت عمل،دقت، تمرکز،حس بینایی و حافظه شما به چالش کشیده می شود به این صورت که در هر موج حمله، زمان محدودی در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشمن را تشخیص داده و درست هدف گیری کنید، اوج دقت شما باید زمانی باشد که با یک گروگان گیر روبرو میشوید، چون ممکن است گروگان را هدف قرار دهید، پس دقت کنید...

درباره ما
Profile Pic
دانلود نرم افزار و بازی های مربوط به سیستم عامل اندروید تمام آموزش های اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون راجب این وب چیست ؟
    درباره
    صفحه ما در لاین : pesarabani 

    صفحه ما در اینستا'گرام : mahdi-abani

     صفحه ما در فیسبوک : Aminmolaee
    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 146
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 824
  • بازدید ماه : 1,720
  • بازدید سال : 20,057
  • بازدید کلی : 132,295
  • کدهای اختصاصی
    اين وبلاگ را صفحه خانگي خود كنيد